گفت و گویی با خدا . . .

^︵^ عشق مجازی ^︵^

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ^︵^ عشق مجازی ^︵^ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

"و لا تبرجن تبرج الجاهلية... احزاب 33"

 

 

و به همسرانت بگو خود را چنان زنان جاهل نيارايند

..

 

 

 

دختربا نازبه خداگفت

 

 

 

چطور زیبا می آفرینی ام و انتظار داری خود را برای همگان زیباییم نباشد؟؟؟

 

 

 

خدا گفت:زیبای من!تو را فقط برای خودم آفریدم

 

 

 

دخترك،پشت چشمی نازك كرد و گفت:خدا كه بخل نمی ورزد،بگذار آزاد باشم

 

 

 

*خدا چادر را به دخترك هدیه داد*

 

 

 

دخترك با بغض گفت:با این؟اینطور كه محدودترم.

 

 

 

اصلا می خواهی زندانی ام كنی؟یعنی اسیر این چادر مشكی شوم ؟؟؟؟

.

 

خدا قاطع جواب داد:بدون چادر،اسیر نگاه های آلوده خواهی شد...

 

 

 

هر چیز قیمتی را كه در دسترس همه نمی گذارند.تو جواهری

 

 

 

دخترك با غم گفت:آخر...آخر،آنوقت دیگر كسی مرا دوست نخواهد داشت.

 

 

 

نه نگاهی به سمت من خواهد آمد و نه كسی به من توجه میكند

 

 

 

خدا عاشقانه جواب داد:من خریدار توام

 

!

 

منم كه زود راضی می شوم و نامم سریع الرضاست

 

.

 

آدمیانند و هزاران نوع سلیقه.هرطور كه بپوشی و بیارایی،


باز هم از تو راضی نمی شوند.

 

!

 
 

اصلا مگر تو فقیر نگاه مردمی؟آن نگاه ها مصدومت میكند


 
 

 

دخترك آرزویش را به خدا گفته بود

 

 
 
 

و می خواست چونان فرشته ای محبوب جلوه كند

...

 

 
 
 



نظرات شما عزیزان:

موبایل مجانی
ساعت9:11---9 بهمن 1391
با سلام!
همکار گرامی اگر طالب ابن هست که با کمترین هزینه بهترین گوشی را داشه باشید لطفاً یه سری به وبلاگ من بزنید!
اموزش هایی در این زمینه اونجا هست که میتونه برای شما مفید باشه!
امید وارم استفاده کنید!
وبلاگ:http://www.freeiphone5.parsiblog.com
با تشکر!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,

] [ 20:22 ] [ حبیب ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه